Recenze Xiaomi Redmi 8t

Výkon, software

Redmi 8 je poháněn osmijádrovým procesorem Snapdragon 439, což je krok zpět od SD636 v Redmi 7. Stejná čipová sada se používá u 8A, ale v základní konfiguraci má starší model o 1 GB více RAM.

Existují nějaké důvody pro spuštění alarmu? Pouze pokud máte rádi mobilní hry, protože hlavní rozdíl mezi 636 a 439 drakem spočívá v grafickém akcelerátoru, jehož frekvence byla snížena ze 650 na 450 MHz. Je možné hrát hry na Redmi 8, ale není to nejpříjemnější zážitek. Pokud bylo podmíněné PUBG na předchozí generaci adekvátní pro přednastavení „vyvážení“, budete zde v náročných hrách omezeni na nejnižší nastavení grafiky a ani při minimálním nastavení nebudete vždy mít dokonale plynulý obraz. Obecně platí, že ostřílení hráči, kteří se chtějí ohýbat v konkurenčních hrách, jsou rozhodně lepší, když hledají něco silnějšího.

recenze, xiaomi, redmi

Redmi 8 64 GB v testovacím testu AnTuTu

Pokud mluvíme o každodenním používání, nemám žádné stížnosti na celkový výkon smartphonu. Spouští a přepíná mezi programy poměrně rychle, plynule kreslí animace a posouvá stránky v aplikacích. Pokud jste nepoužívali zařízení výše uvedené třídy, s největší pravděpodobností si v Snapdragonu 439 nevšimnete žádného úlovku.

Fotoaparát Redmi 8

„Vybrané“ smartphony se senzorem IMX363, které se při prezentaci chlubí (používá se v Google Pixel 3), společnost Xiaomi dodává výhradně pro indický trh. Globální verze Redmi 8 je vybavena snímačem Sony IMX486, který je doplněn sekundárním hloubkovým snímačem s rozlišením 2 MP. Účel toho druhého pro mě zůstává záhadou, protože aplikace fotoaparátu na smartphonech jsou identické a režim portrétu funguje na každém ze zařízení.

Ve skutečnosti je zde druhý modul používán čistě kvůli vzhledu. Starší verze má ale jednu jemnou výhodu. 64bitovou verzi systému Android, která vám umožňuje instalovat nové verze kamery Google s podporou nočního fotografování, která není v akciové aplikaci k dispozici. Cam2API na obou smartphonech je otevřené po vybalení z krabice, ale na 32bitovém OS 8A se spustí pouze stará GCam bez nočního režimu.

Pokud jde o kvalitu obrázků, za denního světla jsou fotografie na Redmi 8 celkem dobré, s přihlédnutím k ceně smartphonu. Mají normální detaily a barevné podání, s expozicí a vyvážením bílé se automatizace v naprosté většině případů nemýlí. Aplikace pro fotoaparát má režimy AI a HDR, které mají smysl použít k rozšíření dynamického rozsahu.

Záběry při slabém osvětlení vypadají horší kvůli agresivní redukci šumu. Ztrácejí jasnost, automatické zaostřování začne pracovat pomaleji a některé fotografie jsou rozmazané kvůli příliš dlouhému použití automatické rychlosti závěrky. Pro natáčení v obtížných podmínkách na Redmi 8 je lepší použít Google Camera, ale i akciová aplikace s rovnými rukama může přinést hanebné výsledky.

Nahrávání videa je omezeno na 1080p @ 30fps. Podrobnosti a dynamický rozsah nejsou špatné během dne, nejsou problémy s kvalitou zvuku. Smartphone nepodporuje elektronickou stabilizaci, takže je lepší se během fotografování nehýbat.

Redmi 8 má jeden multimediální reproduktor, je hlasitý a docela dobrý, pokud jde o kvalitu zvuku podle standardů rozpočtového segmentu. Ale ve srovnání s pokročilejším Xiaomi se osm reproduktorů spojuje, pokud jde o hlasitost zvuku, zde prakticky neexistují nízké frekvence. Otvor pro reproduktor je umístěn na pravé straně, takže při držení her na šířku při hraní her a sledování videa není tlumený zvuk.

Pro milovníky hudby může zařízení nabídnout 3,5 mm konektor pro sluchátka, standardní sadu vylepšení zvuku Xiaomi a systémový ekvalizér. K dispozici je FM rádio s funkcí nahrávání a základní kodeky pro bezdrátová sluchátka, v zařízení není podpora aptX.

Recenze Redmi 8: Kde jsou vylepšení?

Nová generace rozpočtové řady Redmi 8 se ukázala jako dost kontroverzní. Pokud se mladší model 8A zlepšil na všech frontách, došlo u základní osy k poměrně zvláštním změnám. byl aktualizován externě, ale zhoršil se výkon, což způsobilo velké rozhořčení mezi fanoušky značky.

Přečtěte si naši recenzi Redmi 8 a zjistěte, zda je takový downgrade kritický a zda to ostatní vylepšení smartphonu ospravedlňují. Porovnáme také 8 a 8A a řekneme vám, zda se oplatí za starší verzi vůbec platit.

Design a ergonomie

Redmi 8 je smartphone s velkou 6,2palcovou obrazovkou, ale vzhledem k tenkým rámům pro svou úhlopříčku je relativně kompaktní. Poměr obrazovky k rámečku je 81%, což je zlepšení oproti jeho 74% předchůdci.

Zepředu vypadá novinka hezky. brada a zářez ve tvaru kapky se zmenšily než u sedmi, ale rozhodnutí výrobce odstranit LED indikátor upozornění a nalepit logo Redmi na spodní rámeček je pro mě nepochopitelné. LED mimochodem také chybí v 8A, což vážně ovlivňuje použitelnost smartphonů.

Klíčovým konstrukčním rozdílem mezi Redmi 8 a 8A je materiál pouzdra. Obě zařízení jsou vyrobena z plastu, ale 8A je vyroben z matného, ​​mírně reliéfního a drsného materiálu, zatímco plast na osmičce je lesklý. Pokus o imitaci skla vypadá hezky, ale pokud jde o praktičnost, Redmi 8 je výrazně nižší než mladší model. Jeho tělo je kluzčí a snadno se zašpiní, škrábance a oděrky na lesku jsou také znatelnější, což vás nutí nosit telefon v pouzdře.

ČÍST  Recenze smartphonu Xiaomi redmi 8 32 GB

Ve spodní části smartphonu je mřížka reproduktoru, port Type-C a 3,5 mm audio jack. Nahoře je IR senzor pro ovládání domácích spotřebičů, který se v Redmi 8A nenachází. Vpravo najdeme standardní kombinaci vypínače a ovladače hlasitosti, které se nehrají a jsou docela příjemně stisknuté.

Stejně jako ostatní zaměstnanci rozpočtu značky Redmi 8 je vybaven trojitým zásobníkem pro dvě NanoSIM a microSD flash diskem, který přijímá karty až do 512 GB. Slot pro kartu je vyroben z kovu a má gumové těsnění, které zabraňuje vniknutí vody do pouzdra. Výrobce tvrdí, že nano-povlak P2i činí smartphone odolným proti stříkající vodě a slabému dešti, ale nemůžete jej ponořit pod vodu, nemá žádné hodnocení IP.

Co je v krabici:

Jedním z mála rozdílů mezi Redmi 8 a 8A je rozšířená konfigurace: zde spolu se smartphonem získáte silikonové pouzdro, které jste uložili v mladším modelu.

Autonomie

Baterie 5 000 mAh poskytuje Redmi 8 vynikající výdrž baterie, je nepravděpodobné, že by se vám vybila za den i při velmi intenzivním používání. Při průměrném použití na jedno nabití vydrží zařízení dva dny s 10 hodin aktivní obrazovky.

Xiaomi do balení vloží 10 W nabíjecí adaptér, ze kterého se smartphone nabije z 0 na 100% za něco málo přes 3 hodiny. Podporováno je také 18W rychlé nabíjení. Při použití příslušného adaptéru se celková doba nabíjení zkrátí na 2 hodiny a baterie se za hodinu nabije až na 55%.

Displej Xiaomi Redmi 8

Redmi 8 používá stejný 6,22 palcový zářez s kapkou vody s rozlišením 1520 x 720 pixelů jako 8A. Jsou to úplně stejné obrazovky, dokonce i výrobce matic Tianma je stejný.

HD rozlišení není otravné a obrázky a text na displeji jsou ostré. Je jasný, snadno čitelný na slunci a má slušnou reprodukci barev, což odpovídá 70,8% barevného gamutu NTSC. V nastavení jsou možnosti pro kalibraci. nastavení vyvážení bílé a přednastavení kontrastu. K dispozici je tmavé téma a režim čtení, které snižují emise modré Spectra, takže vaše oči jsou méně unavené z obrazovky ve tmě. Můžete také skrýt zářez slzy: v celém systému nebo selektivně ve vybraných aplikacích.

Stejně jako v případě 8A funguje senzor přiblížení osmičky dobře, vývojáři tento problém z předchozí generace překonali. Neexistují také žádné zvláštní stížnosti na automatický jas, kromě toho, že se senzor spouští velmi pomalu.

Verdikt, srovnání s Redmi 8A

• vysoce kvalitní displej;
  • vynikající životnost baterie;
  • podpora rychlého nabíjení, port typu C;
  • inteligentní snímač otisků prstů a rozpoznávání obličeje;
  • trojitý slot pro karty;
  • přítomnost IR senzoru;
  • bezdrátové fm rádio.
  • nepraktické lesklé tělo;
  • žádný LED indikátor pro oznámení;
  • špatný herní výkon.
  • špatná kvalita fotografií bez instalace Fotoaparátu Google.

Je nepravděpodobné, že by aktualizovaný Redmi 8 někoho potěšil a mohu s jistotou říci, že nemá absolutně žádný smysl přecházet na něj z předchozí generace. Ve srovnání s předchůdcem existuje pouze jedno skutečné plus. port Type-C. Zjevnou nevýhodou zařízení je downgrade procesoru ze Snapdragonu 632 na 439, což Xiaomi podle všeho naznačuje: kdo potřebuje více výkonu. koupit Redmi Note 8 (recenze).

Zároveň však neexistují žádné objektivní důvody, proč bychom mohli Redmi 8 označit za neúspěšný model. Smartphone je zaměřen na nenáročné uživatele, pro které je dlouhá životnost baterie důležitější než počet papoušků v AnTuTu nebo fps ve hrách. Osm lze bezpečně vzít jako dlouhohrajícího koně pro sebe nebo jako první smartphone pro některé z vašich příbuzných. Jedná se o zcela hodného moderního státního zaměstnance, schopného uspokojit potřeby mnoha lidí v práci, studiu a zábavě.

V uplynulém roce společnost Xiaomi, jako obvykle, vydala velké množství různých smartphonů, zaměnila uživatele s přejmenováním a přemístěním linek a slíbila revizi cenové politiky svých špičkových zařízení, což nebylo pomalé, aby ovlivnilo Mi Note 10 Pro, který se objevil v oficiálním ruském maloobchodu za bezprecedentní 45 000 rublů Xiaomi, a později na vlajkové lodi Mi 10.

Ale přesto, bez ohledu na to, jak se výrobce pokusí zvrátit příliv, v myslích milionů uživatelů jsou produkty Xiaomi silně spojeny s dostupnou cenou. A je dobré, že to stále platí: Redmi Note 8T je jen jedním z velmi cenově dostupných smartphonů, jejichž cena navíc za několik měsíců dokázala znatelně poklesnout. Co je toto levné mobilní zařízení s pěti fotoaparáty a podporou NFC schopné, budeme v této recenzi uvažovat.

Recenze levného smartphonu Redmi Note 8T

Vzhled a použitelnost

Redmi Note 8T nedostal drahý design, tento smartphone s velmi jednoduchou geometrií těla, plastovým bočním rámem a zcela plochým předním a zadním panelem vypadá přesně za své peníze, nevypadá dražší než jeho úroveň.

V ruce by se smartphone, dokonce i s takovým baculatým a rustikálním tělem o hmotnosti 200 gramů, dobře držel díky širokým bočním okrajům, které se zde díky Bohu nezúžily. Smartphone se však stále ukázal jako velmi kluzký, protože plast bočního rámu je hladký a lesklý. Proč je lesk je naprosto nepochopitelné. Boky musely být matné, nezanechávající stopy a neklouzavé.

Blok čtyř kamer vzadu vyčnívá znatelně za povrch, takže smartphone neleží stabilně na stole. Skener otisků prstů je umístěn zde, na zadní straně, nejsou na něj žádné stížnosti.

Přední kamera je skrytá v zářezu slzy na obrazovce. Zabírá velmi málo místa, ale existují uživatelé, kteří jsou znervózněni i tak malým výřezem. Skutečnost, že zařízení nemá světelný indikátor pro oznámení, je však velkou nevýhodou. Zejména s ohledem na obrazovku IPS.

ČÍST  Bezdrátová sluchátka Xiaomi Mi jak používat

Boční tlačítka se hmatově neliší, ale jsou dobře umístěna na jedné bočnici, mají příjemné pružné cestování, obecně na ně nejsou žádné stížnosti.

Vady designu jsou částečně kompenzovány tříslotovým zásobníkem, do kterého můžete současně vložit dvě karty Nano-SIM a paměťovou kartu microSD. Podporovány karty vyměnitelné za provozu.

Xiaomi Redmi Note 8T. лучший недорогой смартфон!

Ve spodní části je reproduktor, mikrofon, konektor USB Type-C a 3,5 mm audio výstup pro sluchátka.

Nahoře je další mikrofon a IR vysílač. Mezi předinstalovanými programy je dálkové ovládání Mi pro emulaci dálkového ovládání.

Redmi Note 8T se dodává ve třech barvách: bílé, modré a černé (Moonlight White, Starscape Blue, Moonshadow Gray). Pouzdro na smartphone neobdrželo plnou ochranu před prachem a vlhkostí.

Obrazovka

Redmi Note 8T je vybaven IPS displejem s úhlopříčkou 6,3 palce a rozlišením 2340 × 1080 pokrytým sklem Corning Gorilla Glass 5. Fyzické rozměry jsou 67 × 146 mm, poměr stran. 19,5: 9, hustota bodů. 409 ppi. Šířka rámečku kolem obrazovky je 4 mm po stranách, 5 mm nahoře a 9 mm dole, rámeček je pro dnešek široký.

Přední povrch obrazovky je vyroben ve formě skleněné desky se zrcadlovým povrchem, odolný proti poškrábání. Soudě podle odrazu objektů jsou antireflexní vlastnosti obrazovky lepší než u Google Nexus 7 (2013) (dále jen Nexus 7). Pro přehlednost je zde fotografie, na které se na vypnutých obrazovkách odráží bílý povrch (nalevo. Nexus 7, napravo. Redmi Note 8T, poté je lze odlišit podle velikosti):

Obrazovka Redmi Note 8T je znatelně tmavší (jas na fotografiích je 104 oproti 114 pro Nexus 7). Zdvojnásobení odražených objektů na obrazovce Redmi Note 8T je velmi slabé, což naznačuje, že mezi vrstvami obrazovky (konkrétněji mezi vnějším sklem a povrchem matice LCD) není vzduchová mezera (obrazovka typu OGS. Jedno skleněné řešení). Vzhledem k menšímu počtu hranic (například sklo / vzduch) se značně odlišnými indexy lomu vypadají tyto obrazovky lépe v podmínkách intenzivního okolního světla, ale jejich oprava v případě prasklého vnějšího skla je mnohem dražší, protože celá obrazovka musí být změněno. Na vnějším povrchu obrazovky je speciální oleofobní (odpuzující mastnota) povlak (lepší účinnost než Nexus 7), takže otisky prstů jsou mnohem snáze odstranitelné a objevují se pomaleji než v případě běžného skla.

S manuálním ovládáním jasu as bílým polem na celou obrazovku byla maximální hodnota jasu za normálních podmínek asi 470 cd / m² a při velmi jasném světle stoupne na 630 cd / m². Maximální jas je velmi vysoký a vzhledem k vynikajícím antireflexním vlastnostem by měla být čitelnost obrazovky dobrá i za slunečného dne venku. Minimální hodnota jasu je 1 cd / m², takže v úplné tmě lze jas snížit na pohodlnou hodnotu. Za přítomnosti automatické regulace jasu světelným senzorem (je umístěn napravo od výřezu předního reproduktoru, velmi blízko k hornímu okraji předního panelu). V automatickém režimu se při změně okolních světelných podmínek jas obrazovky zvyšuje i snižuje. Funkce této funkce závisí na poloze posuvníku nastavení jasu: pomocí něj se může uživatel pokusit nastavit požadovanou úroveň jasu za současných podmínek. Pokud nezasahujete, pak v úplné tmě funkce automatického jasu sníží jas na 7,5 cd / m2 (nízký), v kanceláři osvětlené umělým světlem (asi 550 luxů) jej nastaví na 100 cd / m2 (normální) a podmíněně na přímém slunečním světle dosahuje jas 630 cd / m² (maximum, tak by to mělo být). Mírně jsme zvýšili jas v úplné tmě a za výše uvedené tři podmínky jsme dostali 15, 120 a 630 cd / m², tento výsledek byl pro nás v pořádku. Ukázalo se, že funkce automatického řízení jasu funguje adekvátně a umožňuje uživateli přizpůsobit svou práci individuálním požadavkům. Při jakékoli úrovni jasu neexistuje žádná významná modulace podsvícení, takže nedochází ani k blikání obrazovky.

Tento smartphone používá matici typu IPS. Mikrografy ukazují typickou subpixelovou strukturu IPS:

Стоит ли покупать Xiaomi Redmi Note 8T в 2021? / Арстайл /

Pro srovnání si můžete prohlédnout galerii mikrofotografií obrazovek používaných v mobilní technologii.

Obrazovka má dobré pozorovací úhly bez výrazného posunu barev, a to i při velkých odchylkách pohledu od kolmice na obrazovku a bez inverze odstínů. Pro srovnání zde uvádíme několik fotografií zobrazujících stejné obrázky na obrazovkách Redmi Note 8T a Nexus 7, zatímco jas obrazovek byl původně nastaven na přibližně 200 cd / m² a vyvážení barev na fotoaparátu bylo vynuceno na 6500 K.

Všimněte si dobré rovnoměrnosti jasu a barevného tónu bílého pole.

Barvy na obrazovce Redmi Note 8T mají o něco vyšší sytost než přirozenou, barevné vyvážení Nexus 7 a testované obrazovky se liší. Fotografie byla pořízena v případě automatického profilu v nastavení obrazovky:

V případě nasyceného profilu nejsou patrné žádné výrazné rozdíly oproti automatickému profilu, a když je vybrán standardní profil, je sytost barev o něco menší a mírně se změní vyvážení barev:

Nyní v úhlu přibližně 45 stupňů k rovině a po straně obrazovky:

Je vidět, že barvy se na obou obrazovkách příliš nezměnily, ale u Redmi Note 8T se kontrast díky silnému černému zvýraznění ve větší míře snížil.

Jas pod úhlem na obrazovkách se snížil (nejméně 5krát, na základě rozdílu v expozici) a snížil se přibližně stejně. Černé pole je při odchýlení podél úhlopříčky silně zesvětleno, ale zůstává podmíněně neutrální šedé. Níže uvedené fotografie to dokazují (jas bílých oblastí ve směru kolmém k rovině obrazovek je stejný!):

ČÍST  Jak navzájem synchronizovat sluchátka Xiaomi

Při pohledu z kolmého pohledu je uniformita černého pole vynikající:

Kontrast (přibližně ve středu obrazovky) je vysoký. přibližně 1160: 1. Doba odezvy na přechod černo-bílo-černá je 21,5 ms (10 ms zapnuto, 11,5 ms vypnuto). Přechod mezi šedými tóny 25% a 75% (na základě číselné hodnoty barvy) a zpět trvá celkem 38 ms. Křivka gama, vynesená pomocí 32 bodů se stejnými intervaly, pokud jde o číselnou hodnotu odstínu šedé, neodhalila blokádu ani ve světlech, ani ve stínech. Exponent funkce přibližného výkonu je 2,18, což je blízko standardní hodnotě 2,2. V tomto případě se skutečná křivka gama mírně odchyluje od energetické závislosti:

Toto zařízení má dynamické přizpůsobení jasu podsvícení s nenápadnou závislostí na čase a na povaze zobrazeného obrazu. Výsledkem je, že získaná závislost jasu na odstínu (křivka gama) nemusí odpovídat křivce gama statického obrazu, protože měření byla prováděna se sekvenčním výstupem šedých odstínů téměř na celé obrazovce. Z tohoto důvodu jsme řadu testů. stanovení kontrastu a doby odezvy, porovnání černého osvětlení v úhlech. provedli (ale jako vždy) při zobrazování speciálních šablon s konstantním průměrným jasem a ne jednobarevnými poli napříč celou obrazovku. Obecně platí, že taková přepínatelná korekce jasu neudělá nic jiného než škodu, protože neustálá změna jasu obrazovky může přinejmenším způsobit určité nepohodlí.

Barevný gamut v případě automatického profilu je o něco širší než sRGB:

Když vyberete profil, standardní pokrytí se zkomprimuje na hranice sRGB:

Spektra ukazují (automatický profil), že maticové filtry přiměřeně promíchávají komponenty dohromady:

Současně jsou hrbolky zelené a červené relativně dobře oddělené, což vede k určitému rozšíření barevné škály.

Ve výchozím nastavení je teplota barev vysoká, přibližně 8500 K. V tomto zařízení je však možné při výběru profilu Auto upravit vyvážení barev úpravou odstínu pomocí tečky na barevném kolečku nebo výběrem přednastavených možností. Oprava se navíc provede automaticky, když vyberete standardní profil.

Výsledek v druhém případě je dobrý (viz grafy níže), protože teplota barev se blíží standardním 6500 K a odchylka absolutního černého tělesa (ΔE) od Spectra na většině šedé stupnice je pod 10, což je považován za dobrý indikátor pro spotřebitelské zařízení. Současně se barevná teplota a ΔE od stínu ke stínu mírně liší. to má pozitivní vliv na vizuální posouzení vyvážení barev. (Nejtmavší oblasti šedé stupnice lze ignorovat, protože tam není příliš důležité vyvážení barev a chyba v měření barevných charakteristik při nízkém jasu je velká.)

V nastavení můžete snížit intenzitu modré komponenty:

Jasné světlo v zásadě může narušit cirkadiánní rytmus (viz článek o iPadu Pro s 9,7palcovým displejem), ale vše je vyřešeno úpravou jasu na pohodlnou úroveň a nedochází k žádnému zkreslení vyvážení barev, snížení příspěvku modrého významu.

Shrnutí: obrazovka má velmi vysoký maximální jas (630 cd / m²) a má vynikající antireflexní vlastnosti, takže zařízení lze bez problémů používat venku i za slunečného letního dne. V úplné tmě lze jas snížit na pohodlnou úroveň (až na 1 cd / m²). Je také přijatelné použít režim s automatickým nastavením jasu, který funguje adekvátně. Mezi výhody obrazovky patří přítomnost účinného oleofobního povlaku, žádná vzduchová mezera ve vrstvách obrazovky a žádné viditelné blikání, vysoký kontrast a vynikající rovnoměrnost černého pole, stejně jako barevná škála sRGB a dobré vyvážení barev (po výběru požadovaného profilu). Nevýhodou je nízká stabilita černé k odchylce pohledu od kolmice k rovině obrazovky. Vzhledem k důležitosti charakteristik pro tuto konkrétní třídu zařízení lze kvalitu obrazovky považovat za vysokou.

Fotoaparát

Redmi Note 8T je vlastníkem takzvané „quad camera“, protože je nyní zvykem volat smartphony se čtyřmi zadními moduly. Dva moduly (se stejnými vlastnostmi. 2 Mp, 1 / 5,0 ″, 1,75 μm, f / 2,4) se však používají pouze k měření hloubky scény a makrofotografie, takže ve skutečnosti existují pouze dva hlavní pracovní moduly. hlavní a širokoúhlé, bez teleobjektivu.

Nastavení zahrnuje manuální, automatické HDR, panoramatické, portrétní, noční a slo-mo. Neexistuje žádná nativní možnost ukládat obrázky do formátu RAW, ale k tomu můžete použít programy třetích stran.

Hlavní fotoaparát má 48megapixelový modul Sony IMX586 (1 / 2,0 ″, 0,8 μm) a objektiv f / 1,8 se zorným úhlem 79,4 °. K dispozici je autofokus fázové detekce PDAF, ale žádná optická stabilizace. Ve výchozím nastavení fotoaparát fotografuje na 12 megapixelů s funkcí binning (inteligentní kombinace 4 pixelů v 1) a režim maximálního rozlišení 48 megapixelů je velmi výhodné zapínat přímo z karuselu režimu, aniž byste museli přejít do nastavení. Nyní vidíme smartphony s 48megapixelovým fotoaparátem velmi často, zkušenosti se nashromáždily a musím říci, že Redmi Note 8T není nejhorší mezi svými spolužáky. Malé detaily na 48megapixelových fotografiích nelze vidět, vždy se ukáží jako rozmazané a trochu rozmazané. A přímé srovnání s 12 Mp snímky ukazuje, že 48 Mp snímkům chybí více detailů. Proto není důvod fotografovat v tomto rozlišení, protože pouze „zesiluje obraz“.

RONVIL.ME 2021